Το-Περιφερειακό-Συμβούλιο-ενέκρινε-το-σχέδιο-τουριστικής-προβολής-της-Θεσσαλίας-για-το-2025
Τοπικά

Το Περιφερειακό Συμβούλιο ενέκρινε το σχέδιο τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας για το 2025

Το σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2025 υπερψήφισε κατά τη σημερινή του συνεδρίαση το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας. Οι δράσεις του σχεδίου έχουν επιλεγεί με βάση την εμπειρία των προηγούμενων ετών, τις νέες συνθήκες και τις διεθνείς τάσεις της τουριστικής αγοράς, τα στοιχεία που προκύπτουν από την ανάλυση των δεδομένων από τον Ε.Ο.Τ., το ΙΝΣΕΤΕ, την Τράπεζα της Ελλάδος και από συζητήσεις με τους επαγγελματίες του τουρισμού από όλες τις Περιφερειακές Ενότητες.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Νατάσσα Αδαμοπούλου αναφέρθηκε αναλυτικά στις δράσεις που είναι η συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, η διοργάνωση fam trips, η διοργάνωση roadshow και workshops, η παραγωγή υλικού προβολής,  ψηφιακή και παραδοσιακή διαφήμιση, διοργάνωση και συμμετοχή σε συνέδρια και ημερίδες και η προβολή του γεωπάρκου Πύλης Μετεώρων, με συνολικό προυπολογισμό 429.400 ευρώ.

Σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση, η φιλοσοφία του προγράμματος δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας είναι η ανάδειξη της σε κορυφαίο, ελκυστικό, βιώσιμο και ασφαλή προορισμό, που προσφέρει αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες τουρισμού 365 ημέρες το χρόνο με βασικούς πυλώνες: Την αναβάθμιση – εκσυγχρονισμό της επικοινωνίας, με στόχο την εδραίωση της Θεσσαλίας ως προορισμού για τις ώριμες αγορές της, καθώς και την διείσδυση –  τοποθέτησή της σε νέες.

Την ενίσχυση της προβολής ξεχωριστών θεματικών εμπειριών, έτσι ώστε να καλύπτονται χρονικά όλες οι εποχές του χρόνου, δίνοντας έμφαση στο πολυποίκιλο τουριστικό προϊόν, αλλά και στις αναρίθμητες δυνατότητές της Περιφέρειας να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες της. Εμπειρίες και πολλά ακόμη, που τη διαφοροποιούν και την κάνουν ξεχωριστή και μοναδική προβάλλοντας την ιδιαίτερη φυσική και πολιτισμική φυσιογνωμία της κάθε Περιφερειακής Ενότητας. Στόχος της επικοινωνιακής στρατηγικής είναι να γίνει προσέγγιση του επισκέπτη που επιθυμεί να βιώσει την συνολική εμπειρία του τόπου, υπερβαίνοντας το δίπτυχο ήλιος – θάλασσα, που είναι το πλέον εδραιωμένο στοιχείο της τουριστικής ταυτότητας της χώρας μας.

Αγορές-στόχοι: Με γνώμονα την παγίωση της θέσης της Θεσσαλίας ως προορισμού για τις ώριμες αγορές της, καθώς και τη διείσδυση σε νέες αγορές έχουν επιλεγεί ως αγορές στόχοι οι παρακάτω χώρες: Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Ελβετία, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία και γενικά οι χώρες με τις οποίες υπάρχει απευθείας αεροπορική σύνδεση με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της ευρύτερης περιοχής, το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης, το αεροδρόμιο της Σκιάθου και το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου.

Οι Βαλκανικές χώρες, μια και οι οδικές αφίξεις επισκεπτών στους τρεις μεθοριακούς σταθμούς για το 1ο εξάμηνο του 2024 σημείωσαν αύξηση 9,23% (περίπου 400.000 επιπλέον αφίξεις) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023 υπογραμμίζοντας την δυναμική τάση της συγκεκριμένης αγοράς.

The post Το Περιφερειακό Συμβούλιο ενέκρινε το σχέδιο τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας για το 2025 appeared first on trikalaidees.gr | Τρίκαλα ΙΔΕΕΣ.

Related posts

Δήμητρα Απόλλων: Συνέχεια με νίκες και ωραίο ποδόσφαιρο για Κ16 – Κ14

admin

Η περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της Π.Ε. Τρικάλων στο επίκεντρο της συνάντησης Σκρέκα – Κεφαλογιάννη

AL

Το πρωτοχρονιάτικο μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη: Υποδεχόμαστε το 2025 δυναμώνοντας άμυνα και οικονομία

AL

Leave a Comment